torsdag, mars 03, 2011

Istället för att sura på mig, för dom icke-existerande blogginläggen igår - så tycker jag ni ska kasta en känga på Glocalnet. Eller en sko. Eller nåt.

Det har varit lite sisådär med vårat internet de senaste dagarna. Det vägrade fungera, och Glocalnet vägrade förstå att det inte fungerade (Men ni har täckning!...). Till slut skulle jag göra de mest idiotiska sakerna: plocka ut sim-kortet ur modemet, och sätta det i telefonen istället. Posera naken för webcamen och skicka till support@glocalnet.se. Hoppa på ett ben samtidigt som jag sjöng nationalsången baklänges...

Okej...egentligen var det bara det där med telefonen. Men himmel vad idiotiskt det var. För under tiden jag höll på med det där, och glocalnet-killen förmodligen frustade av skratt någonstans, så tryckte väl han på någon knapp eller något. För innan jag hann ringa tillbaka och meddela mina icke-framgångar, så fungerade internet. Märkligt.

Så. Nu snart ska vi dra och träffa vår föräldragrupp, sedan ska jag berätta om dessa dagar. Otroligt spännande har dom varit...eller nja. Men, två kvällar har jag lagt mig riktigt tidigt nu, och fastän kände jag mig ganska utvilad imorse när jag slog upp ögonen. Extra. Extra. Ni ska få höra allt...fast senare.

Inga kommentarer: