lördag, mars 05, 2011

Jag hänvisar fortfarande alla eventuella klagomål till Glocalnet.

Utan ett väl fungerande internet, försmäktar vi på denna ö.

Eller så int.

Vi har det faktiskt riktigt bra här, det enda som inte mår så bra är vårat mobila bredband - men det ska nog lösa sig till slut. Vi tar en massa promenader i det fina vädret. Dino har fått rasa på Leos. Jag lägger mig tidigt på kvällarna, och är så gott som utvilad på morgonen när Dino vaknar. Och titt som tätt tupplurar vi tillsammans på dagarna. Och hur mysigt är det inte när han sätter sig upp, i bara blöjan, direkt när han vaknar och ger mig en kram.

Det känns som att vi är på banan igen. Vi är med i matchen. Och imorgon är det dags att ta upp träningen, det känns som att jag inte tränat på 7 år (och inte sju dagar som det egentligen är). Det känns bra helt enkelt.

Och ikväll är det botten upp! Ja. Botten på godispåsen. Vad trodde ni?




Inga kommentarer: