måndag, mars 21, 2011

Okej. Jag har dagen-efter-ångest. Jag har egentligen haft det sedan igår - och kommer alldeles säkert ha det imorgon med.

Det började igår klockan 10.00. Jag befann mig på Friskvårds för ett härligt maratonpass, 2 timmar och 15 minuter vart det allt som allt. Men i alla fall. Det var afropower-tjosan bland annat - och jag säger då bara det, nu kan dom droppa mig i vilken liten infödingsby som helst på savannen...och jag kan dansa mig in i deras hjärtan.

Eller så inte.

Jag tog en alldeles utomordentlig plats, längst fram till vänster. Alldeles för sent insåg jag att det var just framför fotografen! (Och när jag upptäckte det, hade nog ingen velat byta med mig.) Så nu vågar jag knappt öppna datorn, eftersom jag är rädd att min svettiga, högröda nuna ska hoppa fram och attackera mig. Pinigt!

Det var ett kul pass i alla fall. Ännu roligare var att jag hade tagit min energidryck i bilen på vägen upp. Jag var speedad som...någonting. Sedan säger dom att efter passet bjöd dom på den nya energidrycken dom sålde, precis samma givetvis. Dubbeldos.
(På ettårskalaset jag och Dino var på efteråt, var jag mest på G...av alla barnen!)

Inga kommentarer: