lördag, april 16, 2011

Det här blir en blixtsnabb uppdatering, för med 3 timmars sömn förra natten - och bara det faktum att klockan är 02.36...

...så betyder det att jag är slut som artist. Dock har jag haft en helt fantastiskt rolig kväll - pysslat och donat inför Dinos kalas imorgon. Men jag förstod att det var dags att ge sig när jag smakfullt försökte placera ut tomater på smörgåstårtan (min allra första smörgåstårta!) och tänkte för mig själv: "man äter ju inte bara med munnen, utan även öronen". Så. Med det sagt så måste jag bara få visa er kvällens stora prestation.
Jag var så sjukt sugen att smaka en bit smörgåstårta - och försökte förtvivlat (med snålvattnet flödande) hittade någonstans där det gick att skala av en smakbit. Men icket. Jag fick gott vänta till imorgon. Typiskt.

1 kommentar:

emma sa...

men shit, vilka konstverk! får redan prestationsångest inför mejas födelsedag, haha...:)