tisdag, april 05, 2011

Ibland bara måste man tipsa om saker. Även om man inte tror att intresset kommer att finnas.


(Klicka på bilden för att komma till littlebloom.se)


Jag har hittat världens snabbaste internetbutik. Jag skulle kunna slå vad om det, och satsa hela mitt lönekonto (haha, suckers - undrar vem som egentligen är vinnaren då). Jag hittade den här sidan när jag letade efter Dinos nappar. När han var bara ett litet knyte, gav moster han en sådan fin napp - som dom då sålde på Coop. Sedan slutade dom tvärt, lagom till 6-månaders dagen, men denna sida sålde. Förutom hans nappar säljer dom även dyra ekologiska kläder och en hel massa tygblöjor. Men, när jag beställer så skickar hon så snabbt att jag tror att detta företag skulle kunna vara min granne. Beställer jag på kvällen, har jag det dagen efter. Jag tror hon bor på posten!





Den här bodyn beställde jag även åt Lilleman. Jag rättfärdigade det med, förutom att den är superfin, att den är ekologisk. Nu vet ju inte jag riktigt vad det innebär, att ett klädesplagg är ekologiskt. Men jag föreställer mig hur ett gäng bengaliska, kloka, gamla tanter suttit och sytt den för hand. Efter att dom vävt tyget själva. Och sedan slickat fast trycket.


Jag ska nog tvätta just det här plagget innan han använder det...

Inga kommentarer: