måndag, april 04, 2011

Här kommer en liten träningsuppdatering, inte så värst intressant - men.

Har just varit på måndagens bodypump - spinning, och det var precis lika härligt som vanligt. I början av passet säger våran otroligt peppande instruktör att hon ska ta i ordentligt idag. Och tydligen menade hon det. När det är dags för en låt med knäböj, så tänker jag ta det lite lugnt - jag trodde nämligen att det skulle komma en hel låt med utfall också. Men jag la på 10 kg, istället för 15 som jag brukar ha. Och det sved, ändå. Då ser jag att hon lägger på 27,5 kg (det tog mig typ halva låten att räkna ihop alla lila, röda och blå vikter. Smart)
(Den här bilden är från maratonpasset, för några veckor. Då var det en annan instruktör, men lika illa - hon var fasen jättestark, och jättegravid...)
Och inte nog med att hon orkar 27.5 kg i typ hundra knäböj. Hon är jättetrevlig, och jättesöt och verkar så snäll - och det är förutom att hon är vansinnigt vältränad. Jobbigt med såna människor.

Inga kommentarer: