onsdag, april 13, 2011

Nej vi är inte döda, men datorn dog någon gång på måndagmorgonen.

Och jag har försökt hitta igen cd-skivor. Jag har kört allt jag kan hitta som heter något med "Recovery". Jag har rotat runt i felsäkert läge. Till slut hittade jag "starta datorn med senast fungerande konfigurationen (avancerat)". Jag sket i om hela datorn skulle paja, och klickade på det - och särskilt avancerat kan jag väl inte påstå att det var, för sedan bara startade datorn.



Igår var vi på BVC och Dino fortsatte på sin stor-kille-väg som han slagit in på. Nära nog 12 kg vägde han, och var 78 cm lång. Sedan fick han sprutor, och det tog han som en man. Mamma hans tog det som en liten flicka dock, men tur att någon kan behålla lugnet. Vi pratade lite om maten hans, och jag berättade att Dino numera äter samma mat som vi - och att han älskar det.


Till lunch kan han få en burk ibland, men annars äter han precis samma.


Här är första gången han åt soppa. Mycket mumsigt!





1 kommentar:

Frida H sa...

Jag har kikat in och kikat in och kikat in och kikat in, men inget nytt inlägg! Något störande då datorn bara lägger av! Jag får nästan panik då den inte funkar och vill till slut kasta den genom fönstret=o

Kul att ni är tillbaka=)