tisdag, april 19, 2011

Idag är det en stor dag - vänta ska jag ge er en ledtråd.





För ett år sedan idag, stannade tiden till. Precis i denna sekund hade vi just fått komma till ett eget rum, efter att jag gjort min allra största bedrift jag någonsin kommer få chansen till - nämligen pressat ut 4,6 kg Dino. För ett år sedan idag träffades vi för första gången, när barnmorskan visade upp en liten kille för oss. För ett år sedan, fann jag den enda del med mig själv - som jag helt villkorslöst tycker är perfekt, nämligen du. För ett år sedan föddes en ny liten människa - och jag blev till en ny människa.


Så grattis på födelsedagen! Tack för att du kom och gav våra liv en helt ny mening och tack för det bästa året i Mammas liv.


Mamma älskar dig, mer än futtiga ord någonsin kan beskriva.

Inga kommentarer: