fredag, april 08, 2011

Jag skulle aldrig ha bloggat nu om det inte var för att jag måste vänta till midnatt, så jag kan boka träningen.


Just nu är det 960 minuter sedan jag steg upp imorse. Mitt icke-existerande mattesinne tyckte att det lät lite, men det var nog för att jag tänkte på sekunder.


60 har spenderats i bilen.

25 har spenderats med att byta blöjor.

55 har spenderats på bodypump...

...och ytterligare 45 på spinning.

50 spenderades på Ica Maxi.

35 har spenderats på att promenixa till byn för att ta ut pengar inför klädbytardagen imorgon!

20 har spenderats i duschen.

30 framför spisen, idag vart det köttfärssoppa och hemmagjorda vitlöksbröd. Andedräkt.

Och lite städning på det.


Undrar vart dagarna tar vägen? Jag tror inte att jag har satt mig förrän nu, och om det inte vore för att jag måste boka onsdagens träning skulle jag ligga i sängen och sussa nu. Alldeles nyduschad.

Inga kommentarer: