torsdag, april 07, 2011

Det har varit en underbar dag, på många sätt.

Det blir punktform idag:

  • Förklaringen till Dinos plötsliga värmesvallningar var inte klimakteriet, han håller på att få en tand! Den tredje?! Det blir även förklaringen till snorandet och att antalet nasty blöjor ökat.

  • Min kampanj för att få skellefteborna att sluta träna verkade fungera. Jag fick min plats, och upplevde den roligaste combaten någonsin. Efteråt skickade instruktören ut ett pepp-sms, där hon skrev att vi var grymma. Det är därför friskvårds är det bästa gymmet, och dom andra är bara helt vanliga gym.

  • Paketet från HM kom, och så även ett paket med böcker och ett med en hel platta celsius. Sweet.

  • Men, den allra största anledningen är att...

...Världens bästa Hugo fyller 2 år! Storkillen.


Update. Fasen. Nu gick jag in på Fridas blogg, och ser hur vackert hon punktat upp sin dag - och tänker a) fan vilket härmapa jag framstår som nu. Och b) jag önskar min dag lät sådär rolig. Sedan tänker jag: "jag borde ändra, men jag ids inte". Så, jag får leva med att det ser ut som att jag är värsta härmapan. För övrigt skulle jag vilja länka till hennes underbart roliga blogg, men hon vill inte att yxmördare ska läsa den - och gud vet hur många yxmördare som läser min blogg. Säkert tre.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hahaha, härmapa;-) Nä, jag har också skrivit inlägg och sen sett att nån annan skrivit ett liknande. Det har väl hänt ungefär 1000 gånger! Du får länka om du vill, yxmördare eller inte... Jag får se till att tuffa till mig=)
Jag är f ö grymt impad över att du tränar och har dig. Keep up the goog work=)

Jenny Li sa...

Sara, du tror inte att vi skulle kunna ses ngn dag till veckan? Jag saknar dig och det skule vara så kul att träffas. =)Hur går det med mobilen för övrigt?? KRAM