tisdag, mars 31, 2009

...Efter klagomål...

på att jag uppdaterar så sällan känner jag mig nu tvingad att skriva. Fastän jag hellre skulle vilja:
  • Fläka ut mig i soffan.
  • Ta en dusch.
  • Sooooooova.
  • Skippa jobbet imorgon.
  • Och en massa andra saker...

Just kommit hem från träningen, till ett kaos. Dåligt planerat. Har nämligen börjat byta gardiner idag, och putsa fönster. Jag har inte putsat fönster sedan vi flyttadet hit. För tre år sen... Men nu! Och bytt till rena, nya sängkläder. Och även hunnit hälsa på min lillasyster, och känna släktskap med hennes mage som även den sysslar med T-box. Snart kan nog jag och lillen träna tillsammans.

Nope, slut på svamlet. Så går det när man tvingar folk att uppdatera. Dom har inget vettigt att skriva...

Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad duktig du varit! Skulle verkligen behöva putsa fönstren, men på ena sidan måste man ta utifrån och det är nån som placerat en rackarns massa snö däe :-)

Ida sa...

Jag är nöjd, tack för uppdatering :-)