onsdag, mars 04, 2009

Först okaraktär.

Men sedan repade jag mig, det resulterade i onyttigheter som hamnade i en snödriva längs med E4:an. Yeah I rock. För det sprollar väl, bara man repar lite karaktär innan det är för sent. Och det gjorde jag.


Jag har förövrigt köpt nya batterier till vågen idag. Den fungerade alldeles ypperligt förut, med dåliga batterier. Om man bara lät den vila några dagar (typ en vecka) mellan vägningarna. Men då skedde det, efter att Kia senaste tvätt fick hon sitta och lufttorka medans matte duschade. Såg efteråt att hon vilat rumpan på vågen hela tiden. Den fungerade aldrig igen.


Jag hoppas att jag kanske är på väg att bli sjuk. Eftersom jag är så trött hela tiden. Sov en massa timmar inatt, men kunde ändå inte låta bli en liten tupplur. Inte en söt liten lur. Utan en dregel-lur. Dregel-lurar är lika med att vara riktigt trött.

Nu måste jag testa vågen, ni ser väl om den kommer utflygande på byn. Genom fönstret.

Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Står vågen kvar i lägenheten eller ligger den i snödrivan?

Sara sa...

Den står kvar, men på nåder. Den fick lite tid att tänka över, och det hade han gjort till imorse. Får väl ge den några dagar till :) Annars skänker jag bort en trilskande våg :)