söndag, mars 15, 2009

It´s a beautiful day...


don´t let it get away.

Som Bono himself säger. Och idag hade man kunnat tro att Bono besökt Skellefteå. För det var en beautiful day. Yes indeed. Tur att det kommer sådana här dagar ibland, som får en att komma ihåg att inte vintern är för evigt. Nu ser man till och med asfalt. ASFALT. Trodde aldrig det, men jag hade kunnat kyssa asfalten idag. Men jag gjorde inte. Hade sett konstigt ut. Men, dessa dagar behövs. Och efter att ha varit ute, och ute och ute lite till fick jag tvinga in mig. Med mer energi än jag haft på veckor.

(Dra in slipsen Kisen!)

Ikväll har vi haft myskväll med varma mackor och tittat på wipeout. David skrattade så att det sprutade kaffe ur näsan på han. Men, kan inte klandra honom. Jag skrattade också, hade bara inget flytande i munnen just då.

Med hopp om en lika fin dag imorgon...

Over and out.

Inga kommentarer: