torsdag, mars 26, 2009

T-Box. Klockan är 22:04!

Har nu testat t-box. Kul. Önskar jag kunde skriva mer, men mina händer skakar så förbannat att jag är tvungen gå tillbaka vartannat ord för att rätta till. Men, roligt var det! Och jobbigt. Och skakigt. Nu. Känner mig gammal och svag just nu.

Filmen igår var för övrigt väldigt bra! Middag innan på dallas, åt nåt med kebab och stark sås. Efteråt brann det i munnen, och jag kände mig som Linda Rosing med värsta put-läpparna. Men gott var det!

Nu ska jag skaka fläsket in i duschen! Shake it!

Over and out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Åh! Va! Hur ser missarna ut? Långhåriga? Finns någon hona? Berätta berätta! :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ifall någon av de långhåriga är en hona så säg till då, å skicka bilder på henne!! :) Hur såg de ut? Var de gamla? Coolt!

Allt bra annars?