torsdag, mars 12, 2009

Pigg som en mört.

När Herr Nilssons väckare ringde kl. 4.30 imorse. Vaknade både jag och Kisen på rätt sida, och var så pigga. Tyvärr. En varmkorv med fiberbröd, en prommis med Kisen runt huset och en massa dödtid senare slog klockan 06.30 och jag lyckades äntligen somna om. Dumt? Ja, kunde ju faktiskt ha stannat uppe då...om jag var smart, men det är jag inte.

Mysig kväll igår, var och hälsade på Peder & Carin och lilla Ella. Herr Nilsson fick till och med hålla i Ella. Det så sådär härligt naturligt och avslappnat ut. Typ.


Nu blir det att göra sig klar för jobbet. Kul...wooohooo. Om ni nu känner för att ta fram anteckningsblocken kan jag berätta att jag dricker Loka idag. Brukar inte göra det, men nu köpte jag loka - skogsbär. Och den smakar damparfym. Det kan dom få använda som slogan "Loka - nu med smak av damparfym!"

Over and out.

Inga kommentarer: