måndag, mars 23, 2009

Vevat igång gammel-datorn. Kl är 18.54.

Det är nästan så - att man få veva igång den. Mr D sitter just nu och cyklar frenetiskt på en motionscykel för att hålla igång strömmen till den, och jag måste skynda mig att skriva innan den blir överhettad och brinner opp. Riktigt så illa är det inte. Men, man ska ha rikligt med tid för att sitta vid denna dator, jag förstår inte hur jag kunde ha tid att sitta i 5 minuter och vänta på att aftonbladet.se ska laddas. Och vad gör jag av all denna tid nu? Många stora frågor utan svar. Vet bara att jag saknar den nya datorn. Buhuhuuu.

(Som kuriosa kan jag bara nämna att Herr Nilsson skaffade denna dator någon vecka innan vi träffades för första gången. Det är först då man börjar inse hur länge vi varit tillsammans.)



Mycket spännande vecka framför sig, kolla bara:
(Tisdag räknas inte, det får bli en tråkig, ledig dag)
Onsdag: Bio med Jenny, en shopaholics bekännelse. I just might learn something from that.
Torsdag: Testa T-box för första gången och banka skiten ur Carolin. Hehe.
Fredag: Middag ute med Mr D och sedan bio - Marley och jag! Ska bli en höjdare, fick dölja svälja en klump i halsen bara idag när jag såg trailern. Och det kommer definitivt att bli tårar på biografen. Mest lycko förstås.



Enda charmen med att ha trasig dator. På gamla datorn finns alla gamla bilder.

Over and out.

Inga kommentarer: