söndag, mars 15, 2009

Klockan är faktiskt 00:16.

Vet inte vad blogspot har för problem, folk tror att jag är hemskt morgonpigg som alltid skriver så tidigt på morgonen. Men så är dock inte fallet. Blogspot sätter alltid ut tiden 08:13 på mina inlägg av någon anledning. För att klargöra - jag är inte morgonpigg! Och inte kvällspigg heller, nånstans där emellan har jag mina moment.
Denna lördag har varit en klar tia utav tio möjliga. Mysig dag på stan. David hittade en massa snygga tröjor, så stilig. Och jag hittade - allt. Fastän jag inte skulle ha något. Så tokigt det kan bli. Ett par snygga baggy-jeans, med en massa håligheter och lappar för andra håligheter. När de äldre på jobbet klagar, ska jag göra ett långt utlägg om hur fruktansvärt det är att hm säljer kläder i detta skick. Fast jag älskar dom. Men jeansen vet det. Vart även en randig t-shirt. Och sen så, en mysig sen lunch på subban.

Nu ska jag faktiskt inte handla mer kläder. Promise. Tror jag. Måste i alla fall tvätta snart, när jag gjort det kommer jag att ha kläder länge. Typ till 2015 minst.

Fick världens sötaste komplimang av Caroline på jobbet. Hon sa att jag hade ögon som en cocker spaniel och ett rådjur som parat sig. Gulligt. Sen sa hon även att jag var en blandras. Takes one to love one, right?

Over and out.

Inga kommentarer: