lördag, maj 01, 2010

24 år ung. Kl. är 22.31.


Ja. Ett år äldre, inte särskilt mycket visare eller klokare. Men, jag brukar alltid ha vansinnigt mycket åldersnojja - särskilt kring födelsedagar. Inte i år dock. Det känns som att jag har hunnit med mycket mer det här året, än någonsin tidigare. Det känns bra.


Nu är det dessutom slut på halvtaskiga bilder här i bloggen. När vi kom hem från BB, och upptäckte att våran kamera misslyckats med 3 fjärdedelar av alla bilder fick det vara nog. Enough is enough, sa jag till kameran. Eftersom det känns som att lillen blir större för varje dag. Igår köpte vi för första gången blöjor i storlek 2, och då tänkte jag - "vad blir det imorgon, övningskörning?!?!". Lite i panik över hans snabba tillväxt. Men det vart inte det. Dock vart det ett bajskalas eftersom blöjorna glipar lite...pheeeeew. Han var inte så stor ändå.
Nu ska jag skynda mig tillbaka till David. Han sitter och ser ett program på discovery om kvinnliga mördare. Om jag inte avbryter för lite gos, kanske han insisterar på att sova på soffan i natt. För säkerhets skull.
Ha en underbar lördagkväll alla ni!
Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis i efterskott! Nu har du bara 10 år upp till min ålder :-)

Tack för att vi fick komma och snusa lite bebis. Och jag hoppas att möblemanget höll :-) Min lilla är ett riktigt testarmonster just nu. Har hittat de första gråa håren.