onsdag, maj 12, 2010

Crazy? Kl. är 21.59.


Nej vi är varken fullna eller galna, men Lillen är ledsen och jag har 39,1 i feber. Att lyssna på Counting Crows och skrålsjunga är det enda som hjälper - för honom i alla fall. För mig gör det mest underverk för humöret! Jag känner mig friskare. Men vi längtar ändå tills dess David kan komma hem...
Idag har vi förresten haft trevligt besök (hoppas vi inte smittade ner dig, men jag tror inte. Till och med lillen lyckas ju undvika det...)
Ha en trevlig, ocrazy, kväll nu alla.
Over and out.

3 kommentarer:

Ida sa...

Stackars syster! Du har all möjlighet att ropa på mig om du vill ha hjälp med något, jag lämnar man och barn och kommer direkt! Förresten känner jag igen det där med att skrålsjunga.. för Hugo var det bara Soil som gällde.

Anonym sa...

jag fick ju också feber och de va ju livmodersinflammation, så hoppas för din skull att de inte är de du fått!!:(

Krya på dig!!:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Ida sa...

TACK för idag syster!! Jag är så sad varje gång vi skiljs, fast samtidigt så gläd (engelskt uttal) för att jag har dig som storasyster och lille Doffis som syskonbarn. Och Hugo är så glad för moster, det vet jag, han bara längtar tills Doffis är större och moster vill BUSA med honom massa igen :)

Förresten så fick jag ingen pizza.. Crille sov! :(