måndag, maj 17, 2010

Det är så här det ska vara. Kl. är 23.04.

Som igår när Doffis somnade och jag och David satt uppe till 02.30 för att se en gammal Stephen King klassiker. Det ljusnade när vi la oss, och vart en ganska kort natt - men det var det värt för att få kura ihop sig i soffan och se skräckfilm. Och att sedan vakna upp till en glad och pigg Doffis, finns det något bättre?
(Ungefär den här synen möts man av på morgonen...)
Eller att få gå med vagnen på Barnens hus och Lindex. Och kolla på fina bebiskläder. Och inte gör det saken sämre att det är 19 grader varmt och att man kan smaska på en glass under man promenerar från den ena affären till den andra.

Eller att krypa ihop på kvällen med Doffis nära och skratta till Roast på Berns. Doffis skrattar inte, men ler ibland. Och räcker ut tungan. Men jag skrattar. Behöver jag säga mer? Livet är pretty damn good just nu.

BVC idag skedde utan större missöden. Lillen vägde 5390 gram numera och var hela 58 cm lång. Vi fick besöka Marie och hennes mage, och den är så fin. Men Doffis längtar efter sin kompis!

Nä. Nej nu ska jag och Doffis lyssna på VH1 Classics och kelas - måndagsmys? Skulle tro det.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va söta ni är!:):) sara ta och kom till stan nån dag och häng med mig!!:):) vi kan fara och ta en fika eller en glass om de är fint väder!:):):)

Kraam //frida ( www.shooooo.blogg.se )

Ida sa...

Blir så lycklig av att se det här, det vet du :)