söndag, maj 30, 2010

Morsdag! Kl. är 10.03.

Och jag tog ett litet snack med Dino häromdagen. Sa det att, jag ville inte ha något särskilt - men om han kunde fyra av ett litet leende skulle hans mamma bli glad. Och tror ni inte att jag vaknar av värsta pussen? En sådan åstadkommer man bara när man är riktigt liten, sover med öppen mun, ligger tillräckligt nära sin mamma för att en nysning ska rekylera huvudet rakt på hennes mun. Tadaaa! En puss. Sedan fyrade han av, inte bara ett. Ej heller två, utan typ 7 leenden. Sedan tittade han på mig i samförstånd, och hans ögon sa "kära mamma, grattis på morsdag. Nu har jag gett dig både en puss (ledsen för snoret...) och en massa leenden. Men, jag tänkte även somna om ett tag så du kan kolla på datorn och äta frukost i lugn och ro! Älskar dig!".


Så Dino sover och jag äter frukost och tittar på datorn. Tack min son, inte bara för idag, utan för att du finns. Jag älskar dig med!

Hoppas alla får en bra dag därute, särskilt alla mammor idag då. Jag ska snart ta och promenera iväg med Sigvard, som ju ska få flytta hem idag. Det blir bra med promenader, jag har ett hemligt viktmål nämligen. Jag har planerat att jag ska ha lyckats med det lagom till att skattepengarna kommer, och då ska det shoppas kläder! Hell yeah, jag kanske till och med åker någon annanstans och shoppar - Piteå, Umeå eller Albanien! Man vet aldrig! Längtar redan!

Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Du skriver fint :) grattis igen på morsdag! Och jag vill gärna med och shoppa kläder i Albanien, har alltid velat ha en burka!