tisdag, maj 11, 2010

Yes, förkylda. Kl. är 17.36.

Nu har även vi drabbats, ljusglimten är att Doffis inte verkar vara så hårt drabbad - han hostar några gånger extra. Men annars är han som vanligt. Som tur är. Och mamma hans har handlat glass till ikväll, så snart känns det bättre för mig med. Jag har bara inte tid att vara förkyld, ska bara få förkylningen att förstå det. Men. Man hinner det man hinner, det är inte mer med det.

Ikväll blir det myskväll för mig, Kisen och Doffis. Förutom ett litet tag, som vi ska ta och stirra melankoliskt in i väggen och sakna David. Men, när vi är klara med det ska vi ha myskväll. Lillen ska få sig ett bad. Han tycker egentligen inte om det, men sist testade vi att ha bara lite varmare vatten - och då gillade han det faktiskt! Världens bästa när man får mysa med en nybadad liten en, han blir så gosigt trött då!







Over and out.

3 kommentarer:

Ida sa...

Han är SÅ fin! Finare än så! Moster är så glad :) Ja jag tyckte det var en bra ide, jag kan inte vara substitut för David men jag kan vara en lillasyster, såna behöver man också ibland :) Men vi tar det när ni blivit friska, och jag lider med dig för jag vet att du inte säger så ofta att du är sjuk, så nu tror jag typ du ligger i influensa. KRYA på er!! Jag har piggelin till övers

Nej ingen bild.. jag ser ut lite som en tönt. Bättre i verkligheten :)

Ida sa...

Jag har en Näsfrida om ni vill ha förresten. Passar bättre på små bebisar än på Hugosar med egen vilja.

Anonym sa...

va fina bilder!:) visst är de härligt med en bra kamera?!:) de är tok mysiga då dom små badat!:) mysigare än vanligt!!:) hihi

//frida ( www.shooooo.blogg.se )