tisdag, maj 18, 2010

I´m feeling so fresh. Not. Kl. är 20.47.


Jag har babykräks i håret och på kläderna, och alldeles nyss så satte Doffis pricken över i och kissade på mig. Men det gör inget, vi har det trevligt ändå. Förkylt (nedrans förkylning!) men trevligt. Och har även hunnit packa lite mer tradera-vinster, snart är dom iväg alla preggokläder. Märkte igår när jag var på Lindex hur man tänker som mamma. Kollade inte på ett enda plagg, utan styrde kosan direkt mot babykläderna. Här är förresten dom söta bodysarna jag fyndade.


Kul även att vara in i en affär för första gången! Har aldrig varit in på Solbackens Lindex, och ett tag var det som om jag åkt till en annan stad! Den känslan försvann ju när jag klev ut på parkeringen igen...men...

Nu ska jag försöka ta mig in i duschen, får väl ta med mig en sällskapssjuk Doffis så det inte blir kris i hans liv.

Over and out.

1 kommentar:

Anolyon sa...

Vill du låna några kläder så får du faktiskt göra det utav mig om du vill... Har ju ganska blandade färger å så..