fredag, maj 21, 2010

Okej. Följande gäller. Kl. är 01.00.



Innan söndagen är slut, ska Doffis ha ett namn. Och tydligen vart det jag som skulle bestämma mig för ett. Och det är svårt. Ett är ovanligt och populärt, och ett började som ett skämt - men har växt alltsedan. What to do. Ja. Hur som helst så kommer den lilla ha ett namn på söndag. Ett seriöst namn.

Nu ska jag skynda mig upp till Lillen och sova. Han har redan nannat en timma, och har alltså ett försprång. Vi har haft en riktigt mysig kväll och dag. Varit ute och gått i två timmar. Kisen har fått bada i älven! Bara kelats, tittat på tv och dansat till VH1. Doffis är en underbar danspartner, även om han har en bit ner till golvet.


Over and out.

4 kommentarer:

Ida sa...

Så fin.. fråga David om jag får sno bilden på honom och Doffis. Den var fin!

Saknar er!!! Ikväll ska jag till stugan med pappa och Thooooooorbjörn. KRAM

Anonym sa...

så söt!:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Unknown sa...

Så spännande! Väntar med andakt på söndag :-)

Ida sa...

Jag längtar tills imorgon! Vilken stress att välja namnet på en deadline :)

Vi saknar er med!!!!! Sjukt mycket. Och det gick bra med stugan, han ville köpa den, han skulle visst bara höra hemma med familjen :P men han sa att han ville ha den till 100%! Varför är han pappaledig redan? Eller, jag fattar som inte :) Förstår ju om han vill vara hemma med er :) Ha en jättemsyig kväll du med, ni med! Love you!