fredag, maj 07, 2010

Kolla syster! Kl. är 11.07.

Han är inte bara barbaskön, han är även BARBASTARK!

Idag blir första dagen som David jobbar. Första dagen att vara hemma själv. Och jag funderar, på att leja någon som får knuffa honom ner för trappan. Inte mycket. Men tre veckors sjukskrivning hade suttit fint. Eller nä. Skämt åsido. Dom här dagarna har varit så fantastiskt mysiga, att jag nog bara vill, att dom aldrig ska ta slut. Men... Snart blir det hela sommaren hemma tillsammans. Det längtar jag efter.

Nu ska jag vara en underbar flickvän och packa ner lite gofika som han kan sitta och gnaga på i skogen.

Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Haha så COOL! Det var det värsta :) Och söt, såklart!

Ida sa...

Det är alltid lika roligt att prata med dig, fast jag har för mycket att säga och för lite tid! Hoppas lilleman blev nöjdare där bak :) Sovgott, vi älskar dig! Mest! Du vet