måndag, maj 17, 2010

Tänka sig. Kl. är 11.16.

Idag blir Lillen en hel månad gammal. För en månad sen var jag precis på minuten och irrade runt i korridorerna på BB, för att hitta igen lunchen. På mitt rum fanns det en stolt fader och en liten nykläckt människovalp. Svårt att förstå att det redan hunnit gå en månad. Att det tagit en månad bara för allt att lägga sig, en månad för att lugnet ska komma tillbaka. Efter en månad kan jag äntligen sitta och titta på ett helt tv-program, utan att fundera över VAD det var jag såg när jag är färdig. Det känns som att vi lärt känna varandra nu.

Idag ska vi på BVC, sedan ska vi och hälsa på mage - som har en vecka kvar till kläckningsdatumet! Ja, sen får vi se vad dagen mer erbjuder.

Over and out.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Visst går det fort? Man får inte blinka för ofta för då är de snart tonåringar :-)

Idag ska vara den magiska dagen. Ruskigt frustrerande måste jag säga, men dagen är ju inte slut än.

Ida sa...

Men vänta nu.. han blir ju 4 veckor idag, men en månad blir han väl den 19e på onsdag? Jag vet inte och egentligen bryr jag mig inte, för han är BÄST ändå! Jag låg ju vaken igår och försökte komma på om jag skulle gratta honom idag eller på onsdag

Unknown sa...

Varför inte gratta på båda ;-)