söndag, juni 05, 2011

Alla bloggar är lästa, så även dom 223 senaste facebook-uppdateringarna!

Men Dino ligger fortfarande och sprattlar som en skalbagge som någon flippat över på rygg, därför blir det ett halvkasst inlägg också. Idag har vi varit ute i solen. Och jag har blivit bjuden på grillat av min kära sambo. Det har tupplurats. Och sedan fick jag fara en sväng på core och spinning! Det är en once in a lifetime dag.

Jag har dessutom mycket funderingar just nu. Med ett nytt självförtroende kommer verkligen nya drömmar, men jag vet inte om jag kan säga mer än så... Om jag förut trodde mig kunna nå halvvägs upp till grantoppen, så tror jag nu att jag kan nå halvvägs upp till stjärnorna! Jag får se vad jag gör av alla dessa nya visioner, om det blir något av dom i slutändan! I hope so! Vad jag vet är att jag imorse hade 3 kg kvar till det stora viktmålet ( det jag trodde jag aldrig skulle nå!) och efter 22 kg känns det som ingenting. Det, och det faktum att jag mår som en kung (eller en drottning!) gör det enkelt att fortsätta! Om 3 kg ska jag visa er en hemsk före-bild, så att ni förstår.

Nä, nu har skalbaggen slutat sprattla - och jag ska runda av detta meningslösa inlägg...

Inga kommentarer: