måndag, juni 13, 2011

Nu vet jag.

Idag har jag suttit i telefonen, och...nä, det är nog det enda jag gjort. Har ringt och försökt fixa alla småsaker på bilen - så att den kanske kan besiktas. Har ringt försäkringskassan, gymgrossisten och typ alla andra - utan att överdriva givetvis. Och nu har jag kommit fram till en...tja, man kan nog kalla det för uppenbarelse. Jag har aldrig tänkt ringa någonstans igen utan att Dino hörs i bakgrunden. Om dom hör en bebis, känns det som att det förklarar mina långa ledningar och bristande uppmärksamhet.

Utan honom i bakgrunden låter jag som en förståndshandikappad som stulit telefonen på sitt boende och busringer.

Just nu väntar jag för övrigt på att en celcius ska kicka in, 4 timmar från och med nu - blir precis tills Dino ska sova. Och då kan jag däcka i soffan. Det funkar inte att vara trött, jag blir så himla sötsugen då...

//Sent from my iPhone//

Inga kommentarer: