onsdag, juni 08, 2011

Nu drar vi snart iväg på grillfest, på Dinos nya FÖRSKOLA. Inte dagis...

Kolla. Även gamla hundar kan visst lära sig att sitta.

Snart bär det i alla fall av, vilket betyder att bodycombatonsdagen blir inställd i veckan. Surt, men det ska nog bli trevligt med ett litet grillkalas. För att vara helt ärlig så känns det ganska pirrigt. Det känns som att jag ikväll lägger grunden för en lååååång relation, som kommer sträcka sig flera år. Det är ikväll jag måste visa vilken easy-going förälder jag är, och vilket bekymmerslöst barn Dino är. Så att dom inte våndas över hösten. Nu ska ni få höra förresten. Vi fick deras nyhetsbrev (precis Emma, vi får sånt också!) och av dom barnen som ska börja till hösten är Dino yngst. Dom andra var födda 08 och 09. Tänker jag fel då, eller blir han yngst av alla barnen? Lillbubben...undrar om jag kan smyga in lite förtäckta hot till dom andra barnen...

Ja vars var jag. Jo. Kläder. Jag måste hitta lite kläder till Dino, som säger att "jag är en busig liten pojke - men min mamma är smart och klär mig i oömma kläder". Undrar bara vad...

1 kommentar:

Emma sa...

Vad roligt Sara, Det kommer säkert gå jättebra.. :D Vem skulle inte vilja ha Dino på sin förskola..