fredag, juni 17, 2011

Nej, nu får det vara nog liksom! Så tänker jag, men det blir sällan så!

Idag har varit en återhämtningsdag i detta hus. Istället för att städa ur bilen när mannen sov, så tog jag en tupplur. Istället för att laga mat, så köpte vi med oss mat hem efter veckohandlingen. Och istället för att vara sugen och småäta hela kvällen - så gick vi all in och hade en myskväll. Godis, cola och hjärndöd film - men herregud så mysigt! Men bara för en kväll, så det så...

Jag börjar lära mig det om min kropp, att sötsug är inte alltid vad det verkar vara. Ibland är det för att jag är törstig, ibland för att jag inte ätit på länge. Dom senaste dagarna har jag varit sötsugen konstant, men det har alltid försvunnit när jag tagit en celsius. Inte svårt att lista att det då beror på lite sovbrist. Så, dags att få sin skönhetssömn (gudarna ska veta att det kan behövas!) för imorgon är det ju bodypump och spinning som vanligt! Åh, fredagar är mina favoritdagar. Eller onsdagar. Eller kanske söndagar...eller...fan, jag kan inte bestämma mig! Alla dagar är mina favoritdagar!

Inga kommentarer: