torsdag, november 15, 2012

Det är alltid något speciellt med onsdagar

(Lite spak emellanåt, men desto mysigare)
 
Det var ju som bekant ingen combat. MEN, vilken rolig dag (hääääli skulle Dino sagt) vi hade. Jag fick verkligen rå om min lilla storkille. En timmes filmmys på förmiddagen. En timmes filmmys på kvällen. Jag vet inte om det är för att vi hänger med varandra så mycket, eller om han har utvecklats massor de senaste dagarna. Men även om han inte pratar särskilt mycket, så har han blivit mycket lättare att förstå. Och igår när jag stod i duschen sa jag åt honom att städa upp sina leksaker så att vi kunde ha en myskväll när jag duschat klart. När jag var klar höll han på att parkera bilarna och ALLA leksaker var borta! Vi har det ganska så bra faktiskt :)

(Snutten i ett fast grepp, alltid)
 
Men igårkväll kändes förkylningen ganska så bra, jag stod nere i "gymmet" och vek tvätt och tänkte att "imorgon ska jag minsann unna mig några övningar". Idag känns det inte alls så längre. Det är ju ett helvete att lyssna på kroppen, när den säger så dumma saker. Men nu gör jag det här fullt ut - lyssnar på kroppen alltså.

Inga kommentarer: