söndag, november 18, 2012

Lika delar vilja. Lika delar våld.

Om det är ett framgångsrecept får vi se ikväll...eller imorgon. Nio dagar utan träning. Kroppen känns som en gammal bil som vägrar starta, man vrider på den där himla nyckeln, fyller på olja, putsar och fejjar...men inget. Den bara hostar till. Ikväll tänker jag knuffa igång den där himla bilen. Leta upp en nedförslutning och sätta spjärn mot backen. Kanske startar den då!

Ikväll klockan 18.00 tänker jag befinna mig på Friskvårdskompaniet. Jag vet inte riktigt vart än, kanske i spinningsalen - kanske på löpbandet. Men jag vet att klockan 19.15 tänker jag vara i Sal 1 med lindorna på - äntligen är det combat-tajm!

Och jag har faktiskt inte ont i halsen, bara hostigt och täppt och orkeslöst. Men det börjar snart vara status qou.



Inga kommentarer: