onsdag, november 21, 2012

Kvällsfika

Alltså. Proteinfluff. Guds gåva till...mig? Det finns två negativa grejjer med proteinfluff:

1. Varför har ingen berättat för mig om proteinfluff tidigare?

2. Man kan inte spara proteinfluff i kylen. Annars skulle jag göra ett fakking badkar varje söndag...nam nam nam.

Så. Ni kan väl gissa vad kvällens fika blir? Proteinfluff med vaniljprotein, mixade jordgubbar och mango.


Dagens träning gick förresten helt okej. Hann inte riktigt så mycket i gymmet som jag hade önskat, men combaten...åh... Dessutom fanns orken där, eller i alla fall mer än i söndags! I gymmet vart det i alla fall lite triceps och biceps. Nu har jag kört precis allt på överkroppen, måste köra ben någon dag framöver.

 En riktigt bra onsdag är slut :)

2 kommentarer:

Zandra sa...

Jag blir så avundsjuk på era onsdags-combatar.. Såg att ni dessutom skulle få ett mixat pass nästa onsdag, snälla, kör för mig med!

Sara sa...

Självklart kör jag för dig, men jag läste att du övervägde att komma - det tycker jag är en bättre ida! Jag ska testa mig fram på fluff-fronten, rent instinktivt känns chokladprotein och mixad banan som något! Kram på dig!