söndag, november 11, 2012

Jag kapitulerar!

Förkylningen hann ikapp mig. Aja, get it over with - liksom.

Gårdagen var mysig i alla fall. Jag och Dino for på stan, jag lämnade vagnen hemma och bannade mig själv lite för det. Han låg ganska mycket på golvet. Kanske 70% av tiden. Ett tag hade han mössan neddragen för ansiktet och gjorde en sport av att springa så fort han kunde in i saker. Det var lite synd, för dom hade billiga täckbyxor på Stadium och jag behöver täckbyxor.

På Åhléns hittade han en gungstol, och då vart det genast lättare att hålla reda på honom. Efter en kvart, gick hann grinandes och ropade "HEJGÅÅÅ" till gungstolen. Vi hade det jätteroligt och mysigt, även om det inte riktigt låter så :)

Vi fick i alla fall med oss godis hem, och filmer! Tyvärr slog förkylningen till med full kraft under kvällen - och godiset smakade helt enkelt inte så bra som godis kan göra. But hey, det kommer ju fler lördagar ;)

Inga kommentarer: