onsdag, november 07, 2012

Vilken dag!

Onsdag, men inte en vanlig onsdag! Idag var det dags för mitt super-spännande-uppdrag! Om jag var nervös, bara pyttemycket. Jag skulle och prata inför Friskvårds God Balans-grupp. Ett gäng inspirerande människor som är hängivna till att tappa kilon. Jätteintressant, och så roligt! Och dom hade verkligen kommit en bra bit på vägen :)

Så beväpnad med lite före-bilder (jag kan visa senare) pratade och pratade och pratade jag. Alot.

Tyvärr vart träningen lite lidande, men jag lever fortfarande på mitt pass igår! När vi ska redovisa två pass i veckan så kommer tisdagens vara ett av dom. Minus sju grader. Strålande sol. Rimfrost på marken och i träden. 7 kilometer totalt, varav 3 på stigar i skogen. Underbart vackert!
Väl hemma vart det lite träning i källaren. Först biceps, och sedan tre olika övningar för axlarna.

Eftersom dagens träning bara vart en stund på löpbandet, så tar vi istället bilderna från gårdagens träning :)


1 kommentar:

enbitavlivet sa...

Men så häftigt och härligt!! Vad duktig du är Sara :)