torsdag, juli 08, 2010

Festival! Kl. är 02.04.


Och allt var som vanligt! Massa trevligt - onyktert - folk. Lite mat, för mycket pengar. En stackars liten burk Pepsi för 20 spänn(!). Men det gör ju inget, jag är ju så jädra tät (tack försäkringskassan.). Och allt annat som hör festivalen till. Men trots denna underbara kväll, så var det bästa när jag kom hem. Hittade en tidning från Vi Föräldrar i brevlådan, och fick gå upp och pussa på Dino. Så, allt var ju inte som vanligt antar jag.


Jag var förresten den enda i vårt sällskap som fick gå the walk of shame tillbaka till bordet för att hämta leg, när jag skulle handla en päroncider till min jobbarkompis och en pepsi till mig. Lite pinsamt att komma tomhänt tillbaka. Lite pinsamt när alla skrattade. Och bara lite pinsamt när jag hörde hur mina arbetskamrater ropade "Sara, Sara, Sara, Sara..." under min promenad tillbaka till baren. Lite underbart att jag inte är gammal tycker jag. Blir inte det här en ung-mamma-blogg då? Nja. Förmodligen inte.


Nu ska jag nanna. Är inte särskilt trött eftersom jag fick en redig sovmorgon imorse. Först tog Dino en sovmorgon till klockan halv tio. Sedan fick jag sova vidare till halv ett. Underbart. Och jag har David att tacka för hela den här dagen, tur jag har dig älskling!


Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Hjälper det om jag säger att jag alltid måste gå the walk of shame? Inte? Inte ens pyttelite? Nähä.

Vad kul att du vågade dig ut iallafall för det är så MYSIGT att få komma hem nångång, istället för att bara vara hemma :)

Och du, älskar dig!

Elin sa...

Han är ju för söt Dino-bubben!! Längtar efter att få komma hem å hålla han!! Hoppas allt är bra annars med er å att ni är friska å glada! :) KRAM