söndag, juli 18, 2010

Om att älska någon så att hjärtat nästan sprängs. Kl. är 00.02.


Dino, jag älskar dig mycket. Jag älskar till och med när du släpper små fisar under tiden jag ammar dig. Du förstår, om du hade varit längre än du är hade det inte varit något problem. Men. Just nu är inte din rumpa tillräckligt långt ifrån huvudet. Men det gör inget. Det är till och med lite gulligt, även dom riktigt illaluktande fisarna är lite söta. Så mycket älskar jag dig. Och det går inte av för hackor inte.

Ikväll har vi haft trevligt besök. Och jag vet inte om det är all mat, eller alla skratt - men jag känner mig däckad nu. Jag måste sussa. Och jag vet inte ens om jag tar mig till sängen. David får släpa dit mig i håret tror jag...


Over and out.

1 kommentar:

wej sa...

i wish this is in English.