tisdag, juli 06, 2010

Tisdag. Kl. 22.31.


En lugn dag, i en inte så lugn vecka. Jag hade tänkt få mig en solbränna på långpromenaden idag, men det mulnade på lagom till att jag satte min fot utanför dörren. Skönt var det ändå! Jag gillar känslan när det inte känns tungt att gå, dagar när det känns lätt! Det är som en mellandag idag, igår visste jag att det skulle komma ett paket från Eleven. Älskar deras paket, eftersom dom alltid skickar med lite roliga grejjer. Idag. Är det bara lugnt. Imorgon är det jobbmiddag på festivalen, och det ska bli så roligt att träffa alla igen. I 11 (12?) veckor har jag bara optimerat Dino. Vi brukar kalla det så när han är helt utsövd, torr i brallan och mätt i magen. Imorgon ska jag optimera mig själv, jag planerar att vara utsövd (Tack Älskling!) och är väldans ofta torr i brallan. Men jag ska definitivt inte vara mätt i magen. Det ska kurra i kistan.


David och Jonas har ikväll spelat badminton - det är väl tydligen roligare än att spela med sin flickvän! Skoja bara, Ja ´ä int bitter. Jag övade mig istället på att ta kort med kameran. Har väl en aning övning kvar, men.

Nä. Nu ska jag låtsas göra något vid datorn ett tag till. David har hittat en skräckfilm på TV, och vill att jag ska komma och titta. Men jag avskyr otäcka filmer, så jag bara måste göra "en grej till". Hela tiden. (Jag vet bubben, men innerst inne visste du nog att jag inte höll på att ta en magisterexamen i molekylärkemi på distansstudie. Utan anade kanske att jag maskade för att filmen skulle ta slut. Tv-masten sprängas. Eller vad som helst annat. Men jag älskar dig älskling.)

Over and out.

Inga kommentarer: