söndag, juli 04, 2010

The new me. Kl. är 23.45.


Mitt nya jag. Är ett pyssligt jag. Och ett blödigt jag. Helt plötsligt sitter jag framför tv:n (utan att titta på den...) och klipper i små pappersbitar, och fixar egna tryck på kläder. Hur som haver, här är Dinos nya bodys och mina nya kylskåpsmagneter. Det är kul med pyssel. Jag är supertöntigast. Och jag älskar det.




Sedan tar jag en paus och läser lite bloggar, snubblar över ännu en ung-mamma-blogg. Men denna mamma har en son som föddes hjärtsjuk, och fick opereras och bara är 6 månader. Och jag tänker att om detta vore Dino, då skulle jag dö. Och jag får en liten tår i ögat, en klump i halsen och måste motstå en mycket kraftig impuls att springa upp. Väcka honom. Pussa och berätta hur mycket jag älskar honom. Och aldrig, aldrig släppa.
Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

va fint hur har du gjort de där? o vars har du köpt trycken?:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )