lördag, juli 17, 2010

Om hur märkligt det kan vara. Kl. är 00.29.

Hur olika två väldigt lika dagar kan vara. Igår gick allt bara fel, och idag är det som om universum bestämt sig för att göra upp det. Jag har flyt helt enkelt. Vi bytte upp oss med babysittern, och det turades så att vi bara behövde lägga 31 kr i mellanskillnad. Jag kunde dessutom handla, eftersom vårat internet funkar igen. Jag höll till och med på att spöa David i badminton (10-8, 7-10, 10-12...bäst av tre.) Jag har träffat Marie och lille Joona, och jag stötte dessutom på min söta syster på Ica. Nu håller jag på att skriva ut bilder till ett litet fotoalbum. Jag börjar känna stressen - om 2 dagar blir han 3 månader. Det är en fjärdedels år. Och before i know it kommer han hem med första flickvännen. Och jag har inget album att genera honom med. Men snart så.
Den här bilden är given. En alldeles nykläckt Dino. (Vilken jädra tur att vi skaffade ny kamera...)

Over and out.

Inga kommentarer: