fredag, juli 02, 2010

AV MED LÅNGKALSONGERNA! Kl. är 10.00.


Igår vart det sommar på riktigt. Våren är slut, och den 1/7 kl. 20.00 vart det sommar på riktigt. Det var äntligen dags för "sommar med Ernst". Jag älskar det programmet, för att han är så otroligt obehagligt mysig! Dessutom ser inte folk att programmet är roligt ju! I flera dagar efteråt går jag och David och upprepar Ernst-kommentarer. När jag går för att vattna säger jag att "blommorna ska få känna att jag bryr mig om dom" och "se hur ketchupen och senapen blir vänner på korven". Det finns en hel uppsjö av Ernst-citat, choose your pick. Jag längtar redan till nästa torsdag.

Dom senaste dagarna har varit mycket bra. Jag har handlat lite kläder åt lilleman, därav outfitbilderna nedan. (Min outfit behöver vi ju inte tala om...men jag har ändå lite kilon kvar innan det ska handlas kläder.) Han har fått sina första solglasögon, och tagit sitt första skumbad.


Igår var vi och fikade igen med föräldragruppen. Jag har som fått kläm om det här med att vara mamma, man fikar bara tydligen. Byter en blöja - och fikar. Ammar lite - och fikar. That´s it.

Over and out.

1 kommentar:

Emelie sa...

Det där med i fika blir lite svårare då dom blir älrde o vägrar sitta stilla så njut medan du kan:)