onsdag, juli 21, 2010

Om att få det bästa av två världar. Kl. är 23.19.

Aldrig när jag var yngre, att jag föreställde mig som mamma. Däremot så såg jag alltid min framtid med en hund. Eller 13 st. Men vem behöver 13 hundar, när man har den bästa? Så därför var det så roligt att vi äntligen pallrade oss iväg för att träna lite lydnad. Och att jag fick vara bara Kias matte ett litet tag. Och jag tror att hon gillade det, även om det var ett katastrofpass - hade vi roligt. Och sedan att få komma hem till världens finaste sambo, och världens goaste lille kille - det måste ju vara att ha det bästa från alla världar!?



Och så skönt att påminnas om att jag kan vara både en hundtjej och mamma. Dino får väl hånka på till brukshundklubben om några år.




Imorgon är det dags för BVC. Ska bli spännande eftersom det är typ en och en halv månad sedan vi sist var där, få se vad lill-palten väger. Lite tråkigt är att han ska få sin första vaccination, önskar så att han inte blir sjuk efter. Är ändå nog varmt. Dessutom väntar jag övervänt på ett paket från Eleven. Har beställt hårgrejjer som ska få håret att glänsa som silke och hudgrejjer som ska göra mig tio år yngre (alltså 14?). Ålderskris någon?



Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan ju alltid ge hudgrejerna till tant Agneta, så blir vi lika gamla :-)

Sissan sa...

Tack för din kommentar hos mig...Titta gärna in igen. Fråga om det är något ang foto som ja kan svara på. Gillar dina bilder. Vad har du för kamera? Så söta de är både hunden o lillen... mvh cicci