onsdag, augusti 11, 2010

Om effektivitet. Kl. är 01.34.


Tadaaa! Lilleman i sin nya sittvagn, gladare kan ingen vara. Nu ska han bara växa i den.


Idag har jag kommit ikapp med alla saker jag vill göra - till viss del. Och nu är klockan sent, jag har bröd i ugnen (och det är inte någon slags omskrivning för att jag är gravid. Jag bakar faktiskt. Även om det kanske verkar troligare att jag skulle vara gravid.). Jag har tapetserat klart hallen. Och nu när Dino har sovit några timmar har jag hunnit svara på alla sms jag borde svara på, betalat tradera-auktioner som jag borde betala och svara på mejl som jag borde svara på. Och icket att förglömma, kommentera lite på facebook - så jag inte verkar otrevlig. Nu känner jag mig ifatt världen igen!
Fast. Nu har jag tänkt sova, och då springer den förmodligen ifrån mig igen - men vad gör väl det. Imorgon blir det prommis tillsammans med Marie och Dinos kompis Joona. Gud nåde någon om det inte är uppehåll!
Over and out.

Inga kommentarer: