söndag, augusti 01, 2010

Om att behöva hjälp. Kl. är 22.48.

Nu är det den där fördömda klädseln igen som spökar. Jag blir alldeles velig och till mig, och vet inte alls vad jag ska göra. Mest av allt vill jag ha den olivgröna, men. Här är alternativen som finns.

Alternativ nr 1:
Hålla mig cool och hoppas att det kommer ut en olivgrön klädsel innan Dino har börjat gymnasiet. Risken med detta? Det kan ju hända att jag väntar för länge, klädslar blir hårdvaluta och jag får betala obscent mycket pengar. Eller att Dino helt enkelt inte kan sitta i sin vagn. Måste gå. Och blir av detta hjulbent.

Alternativ nr 2:
Välja den billiga på Tradera, i färgen "tomato". SOM inte alls är som en tomat, mer som en apelsin? Risken finns att folk slänger vatten på mig på stan, eftersom det ser ut som att den står i ljusan låga. Alternativt att folk bara kastar saker på mig...för att den inte är så snygg.

Alternativ nr 3:
Välja den drägliga blåa, men vilket innebär att jag och Marie kommer att komma hem med fel söner hela tiden - eftersom att vi får identiska vagnar. Risken med detta är ju att Marie kastar något på mig, något hårt? Vem vet?

Alternativ 4:
Egentligen en kombination av alla tidigare. Köpa en som man inte vill ha egentligen, hoppas att det kommer ut en fin en. Och OM det gör det - sälja den andra. Slösaktigt? Ja.


Ja. Säg nu vad jag ska göra. Jag är mycket lättpåverkad, så säg något så gör jag så och slipper fundera.




Over and out.


1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker den oranga va ball!!!:) k

//frida ( www.shooooo.blogg.se )