fredag, augusti 20, 2010

Om dagen (som gud glömde?) Kl. är 19.51.

Idag har vi haft vår traditionella fredagsutflykt till stan. Det var jättekul...

...om man bortser från att vi glömde säkert hälften av grejjerna vi skulle ha på Maxi. Dino vart ledsen och hungrig halvvägs in i shoppingen. Jag förlorade David till filmerna på Rusta (och HAN klagar på mig och ikeas doftljus!). Att jag vart tvungen lyssna på någon som upprepade "close to crazy" utan avbrott i vad som kändes som en evighet (efter att stadscharmen med filmerna tog slut. Och sist men inte minst...att jag spillde ut Davids kaffe på mig - hela mig. Och sedan fick gå på stan, kaffe fläckad. Hela jag.

Men förutom det var det trevligt!

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men du den där flaskan du berättade om kanske vore nåt?