torsdag, augusti 12, 2010

Om en trevlig (och solig!) dag. Kl. är 00.12.

Idag har vi hunnit:

*Få tag på det sista till tv-bänken - tur det, eftersom vi hade skippat att tapetsera bakom den. Gör aldrig så innan ni faktiskt har en möbel hemma att ställa för. Eller förresten, gör bara aldrig så.
*Tagit en nästan-broarna-runt-prommis med Marie och Joona. Ätit lunch sedan och vandrat på stan. Åhlens hade 75% på reapriset - och det var som att stjäla. Ljusstakar som tidigare kostat 119 kr - nu 14.50. En väska som kostat 349 kr - vart nu 45 kr. Kul att fynda!
*Faktiskt försökt få ihop tv-möbeln. Kritiskt.

Och nu är jag trött. Tänkte ta en tidig kväll ikväll, typ nu. Vilket är tidigt i jämförelse med när jag brukar lägga mig. Men jag är ovanligt trött, och jag läspar i huvudet. Vilket är vansinnigt irriterande. Mina tankar läspar - i mitt huvud kan jag inte säga "S". Så jag testar att säga "snorkuse" högt - vilket går bra. Men när jag tänker det, kan jag plötsligt inte uttala s. I mitt huvud.

Sov gott alla ni med...

...Over and out.

Inga kommentarer: