onsdag, augusti 04, 2010

Om att få sin första bok. Kl. är 10.31.






Igår tog vi en roadtrip till stan, för andra dagen på rad. David var superpeppad på att fara (ja det var han...) och tyckte det var super-duper-roligt när vi kom dit (not so much...). Killar och stan. Dino fick i alla fall sin första bok - som han gillar. Det syns att han kommer att bli en intellektuell liten människa - som mor sin:
Ajdå...Äh vafan. Är väl bara att hoppas att han får lite av sin fars intellekt istället.


Hur som helst tycker han att boken är jätteintressant. I flera sekunder, sedan försöker han äta upp den!
Han har även upptäckt sina fötter, och hur kul är det inte att ligga och dra i dom? Kan ibland finna det svårt att veta vad jag ska skriva på bloggen, eftersom Lilleman är så snäll med oss. Vet att det finns många som har det väldans tufft den här tiden i deras liv, och jag vill inte att dom ska komma hit och slå mig. Men, jag hoppas att det finns någon som läser som kanske väntar sitt första barn - och som kanske kan tänka, "men för tusan, kan det vara så där bra?". För jag hade aldrig hört det.
Nu ska vi se vad dagen har att erbjuda, Dino har lovat 2 bajskalas - får se om han håller vad han lovar.
Over and out.




Inga kommentarer: