måndag, augusti 09, 2010

Om att vara beroende av Tradera. Kl. är 22.45.

Man tycker ju att jag som jobbar på Beroendeenheten (i vanliga fall) skulle känna igen ett beroende. Men det har smygit sig på mig. Och jag vaknade och insåg att jag är tradera-beroende, och kanske framför allt dator-beroende. Men. Jag kan inte ta mig ur det nu. Jag har auktioner jag måste hålla reda på. Det får bli en annan dag.

Har dessutom en bubblande lyckokänsla i magen. Det är numera helt löst med sittklädseln - och nu har vi den i vår ägo. Hade ju hittat en i färgen öronvax eller babybajs om man hellre tycker det. Praktiskt om det skulle ske olyckor. Men det visade sig att hon även hade den jag verkligen ville ha. Nu står den i köket, halvt monterad. Imorgon ska jag göra klart det, det visade sig vara ett litet iq-test.

Den öronvax-färgade.

Vår vagn! (Undrar om den inte kan sova mellan mig och David inatt?)

Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Sara. Vad har du för konstigt öronvax? Puss!