söndag, augusti 01, 2010

Om att ha en liten bloggsemester! Kl. är 11.03.

Nu kanske ni undrar vad jag gjort all denna tid då jag inte suttit vid datorn? (Jag med för tusan!) Jag har slappat. Jag och Dino har slappat, som synes.


Oroa er inte. Jag har inte tänkt ha som vana att blogga såhär sällan, det har bara kommit lite annat emellan. Jag tror det kallas för sommar. Nu är det lugnt dock, nu är det höst. 1 augusti. Och jag kan inte fatta vad som har hänt med juni och juli? Kommer livet alltid snurra på i denna takt? Då måste jag börja skriva en önskelista till tomten(äh vafan, jag vill inte ha klappar i år. Jag vill HANDLA. Åt Dino.), planera julmaten(åh julskinka...sill...hemmarullade köttbullar...) och titta ut en julgran (stor och yvig ska den vara). Fast jag kanske kan börja med det imorgon.

Nu kanske ni funderar vad jag har gjort all denna tid då jag inte suttit vid datorn? (Jag med för tusan.)

Efter att Ernst var inställt i torsdags p.g.a friidrotts-vm (hallå? dålig planering av den vm-kommitten...det är ju Ernst för guds skull. Man ställer inte in Ernst, det är som att ställa in Kalle på julafton.) Men vi bestämde oss i alla fall för att ha en übermysig grillkväll. Dinos första - och jag tror han uppskattade det.



Så. Nu har jag officiellt blivit bättre på att bättra mig, på att blogga. Eller något. Kika till exempel in senare idag, jag har ett dilemma angående klädseln till barnvagnen (precis! Om ni trodde den pärsen var över trodde ni fel..)
Over and out.

Inga kommentarer: