tisdag, augusti 31, 2010

BVC!

Dagens matchvikt var 7560 gram och 68 cm lång!




Igår testades det mammacore för första gången. Och när jag blundade, hade jag sett ett rum framför mig. Med en massa bebisar i. Och mammor som låg strandade på rygg, oförmögna att vända sig - likt sköldpaddsungar som kravlat upp hur havet.

Och jag var inte helt fel ute.

Det var ett rum.

Det var en massa bebisar där.

Men bara en mamma som låg strandad. Jag...

Blir att hårdträna till nästa gång (och köpa snyggare träningskläder uppenbarligen!)

Nämnde jag att Dino slukade sin gröttallrik igår? Nä? Men det gjorde han! Och en hel del kom på insidan, inte bara utsidan som sist.

Over and out.

1 kommentar:

Camilla sa...

Snart ska jag också testa på mammacore, och då lovar jag att det är en till strandad.. var det kul med mammacore annars då?
Mvh Camilla